Oj oj oj

Okej, nu har jag varit ruskigt dålig på att uppdatera, men tro det eller ej, jag har det fan ROLIGT i Bollnäs.
Ja ni läste rätt, det är faktiskt helt okej här. På riktigt.
I SHIT YOU NOT.
Men men, dagarna har varit fyllda med praktik och igår vart det även en tripp in till "stan" det var fint.
Nu i helgen är det tydligen VÄÄÄÄRSTA bilgrejen här också, precis vid mitt vandrarhem, vilket betyder att jag inte behöver ta en buss som inte har några exakta avgångstider för att kunna se människor.
På lördag blir det även utgång, om jag minns rätt.
Så det är något att se fram emot i alla fall.
Kom nyss på att imorgon är det bara 3 veckor kvar tills jag åker hem. Så fort gick första praktik-veckan. Det är helt sjukt, var redo för misären NR 1 typ. Men så fel man kan ha det. Nu finner jag mig i stället i en position som gör att jag inte alls har tid att blogga istället. Ni får ha överseende med det helt enkelt.
Här får ni ett fint kollage med bilder ifrån söndagen. Åt lunch och chillade med lilla Lova innan det var dags att hoppa på tåget mot "äventyret". Lägg märke till den fantastiska snoppen hon ritat, tror det car Chris Brown's eller ngt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt bleka tänderna själv