Detta har man haft för sig medans man inte har bloggat!

Jag var på UppCon för första gången på typ 3 år o.o

Jag var ganguro under hela konventet pågrund av en förlorad vadslagning.
Min stitch-kigurumi var nära på att bli min död förövrigt.
Den andades INTE så jag sprang runt i en personlig bastu i tre dagar....

Sen åkte jag jag till Bollnäs.
Jag bodde hemma hos Ciiah, vi åkte till stranden, gick ut på "tranan", tog en liten roadtrip, tittade på film och hade det bara allmänt bra!
Bild ifrån road-trippen. Malin den lilla damen tog bilden som jag så fint snodde ifrån fb. De två små
krumelurerna nere vid vattnet är jag och Ciiah.

Sen blev det Linkin Park med Malin den coolingen ♥
Det var en SJUKT awsome setlist.
Jag var nära att börja gråta när helta skiten börjande med "The Requiem"och sen så kom  "Faint" direkt efter. Redan då var jag nästan nöjd.
Jag fällde en hel del tårar när "Burning in the skies" spelades och jag klämde Malin's hand så hårt så det fanns inte. När "Numb" gick igång direkt efter trodde jag att folk skulle storma scenen, jävlar vilket röj det blev. Sen började jag böla igen (jag är en tönt, jag VET)när "Iridescent" spelades. Sen kom  en låt jag hade hoppats på och nästan var 100 på att de skulle spela, "Bleed It Out", JÄVLAR I MIN LÅDA säger jag bara, och när de helt plötsligt slänger in första versen ur "A place for my head" + "You try to take the best of me, go away" delen så trodde jag seriöst att jag skulle flippa. Jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen.

När de sedan kör igång "When they come for me" var jag redo att dö, lite faktiskt. Hela kroppen vibrerade.

Sen kom låten, DEN LÅTEN, som var min favoritlåt under min "svåra" period i högstadiet, "Crawling", och samtidigt som jag röjde järnet med alla så grät jag samtidigt. Jag var i den stunden så äckligt jävla lycklig.
Sen avslutades skiten med en låt både jag och Malin väntat på i stort sett HELA konserten "One step closer".
Vi var båda lite ledsna över att varken "Pushing me Away" eller "My December" spelades, men tro mig, det var två överlyckliga tjejer som lämnade globen idag.
  • The Requiem
  • Faint
  • Lying From You
  • Given Up
  • What I've Done
  • No More Sorrow
  • From The Inside
  • Jornada del Muerto
  • Waiting for the End
  • Burning in the Skies
  • Numb
  • The Radience
  • Iridecsent
  • Fallout
  • The Catalyst
  • Shadow of the Day
  • In The End
  • Bleed It Out
Encore:
  • Empty spaces
  • When They Come For Me
  • Papercut
  • New Divide
  • Crawling
  • One Step Closer

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

okej nu är jag avundsjuk ;_; ville också se dom<33 kan bara föreställa mig hur det kunde ha varit ;^; <3

2011-06-19 @ 16:18:57
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt bleka tänderna själv