Rubrik ...

(I brist på fantasi)
Jag har verkligen ingen lust med något alls för tillfället.  Men försöka kan man väl alltid göra.
I brist på fantasi så har jag förövrigt sjukt tråkiga kläder.  Samma korshalsband, samma doc's.
Men imorgon (jag vet att jag tjatar) så har jag mina byxor. Det är riktigt jävla fantastiskt må jag säga.
Jag kommer bli riktigt jävla plastic fantastic i dem! Peace and Love i sommar ocks med finaste Ingrid, det
är riktigt jävla bra grejer, taggad som bara den! Bob Dylan och allt (får fan hjärtklappningar när jag tänker på karln) Hade inte han varit typ 200 år gamal och ja, en han, då jävlar !
Och det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt bleka tänderna själv