Hög frånvaro...

Som beror på att:
  • Jag har pluggat röven av mig
  • Vi har fixat massa med studenten! 
    Igår satt jag i skolan till halv sex och målade lakan till falket.
  • Umgåtts med vänner som har bestämt sig för att flytta till Tyskland i tre år.
  • Fixat lite mer inför studenten
  • och ja, pluggat röven av mig...
Men det går bra nu. På tisdag 14.15 springer jag ut ur spånga gymnasium.
Det känns helt sinnessjukt och sorgligt på samma gång.
Jag kommer sakna våra äckliga korridorer, dammiga lärare och den sjukt goda skolmaten!
Ikväll blir det fest med lite gamla skruttar från ekhammar och andra coola kungsängen-kids. Det blir trevligt som fan! Imorgon ska jag tydligen köpa studentklänning för den jag redan har duger tydligen inte ... Skor ska det också bli, gärna i någon skrikig färg.
På söndag kommer Alice hit, en fin liten vän ifrån Bollnäs, på måndagkväll blir det HYSS i Spånga. Vad som ska göras berättar jag på måndag. Det kommer även en film, för detta MÅSTE filmas! Så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt bleka tänderna själv