Ja men jaaaaa osv! JÄVLA IDIOTER!

HAHAHAHAHA!!!! Alltså detta är så jävla skrattretande.
Min farmor och farfar som inte hört av sig till mig sen jag kom ut som flata, som inte har hört av sig till NÅGON i min familj på tre år RINGER oss förra veckan och gnäller för att vi inte ringde och grattade farmor när hon fyllde år.
Men de har varken grattat mig, min pappa, min mamma ELLER min bror så varför skulle vi göra det, det har gått 3 ÅR sen jag pratade med dem, herregud. Men i alla fall så vaknar jag av att mamma slänger ett paket i huvudet på mig, nyvaken som jag är så går det inte så jävla bra att öppna skiten men tillslut lyckas jag. I paketet ligger ett kuvert med ett kort i. I kortet står det: Grattis på födelsedagen ö *hej jag tänker inte skriva deras efternamn*. Och det var allt. ALLT. Seriöst, de kunde lika gärna låtit bli... FYFAN säger jag bara. Jag är så arg så jag skakar och gråter. De kan ta sig, har de inte kunnat höra av sig på tre år ska de fan inte göra det nu heller...



MEN I ALLA FALL!
Studentskivan var AWSOME. Finns lite bilder på min andra blogg som jag skriver med finaste Röckner. Kommer säkert ladda upp lite bilder här också, snart, ska bara sno dem ifrån FB först.
Har städat som ett cp idag, att städa när man är arg är ett FANTABULÖST sätt att göra sig av med aggressioner. 
Imorgon fyller man 19, HEJ MEDELÅLDERSKRIS... För jag har kommit fram till att när jag fyller 20, då har jag lixom levt ca EN FJÄRDEDEL av mitt liv. ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST.
Men det blir väl fint. Får besök av släktingar jag faktiskt TYCKER OM och som skiter i att jag gillar tjejer, tummen upp på det. Sen blir det utgång med fina flickor från Bollnäs och vänner som betyder.
Det kommer bli KUNG!

Jag vet förövrigt att jag bara lägger upp kassa cam-bilder på min blogg, men min kamera har gjort slut med mig efter ett långt och kärleksfullt förhållande, så ja, ni får nöja er med cameroid.com cam-bilder tills jag har hittat en ny kamera.
Nu ska jag fortsätta lyssna på Blink 182 och känna mig som 13 år igen.
Ajöken Adjö!

Kommentarer
Postat av: Röckner

Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

är allt jag har att säga.

Ska köra upp en gurka i röven på dem... asså snälla, vi lever på 2000-talet. De måste dessutom respektera sin familj?!



kramar <3

2011-05-13 @ 15:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt bleka tänderna själv