LIVET!

HejsanHoppsan, fröken röd bestämde sig för ett återbesök denna månad.
Hipp Hurra osv, fast nä.
Har även blivit dunderförkyld och låter som en gubbe på 95 med astma när jag pratar.
Bra och smart att jag fortsätter röka, men vafan, ska jag vara ett grinigt sjukt mensbarn MED nikotinabstinens, skulle INTE tro det va!? Så ja, idag har jag varit allmänt gnällig, tittat på film, lyssnat en hemskans massa på¨Five For Fighting – Chances och druckit kaffe.
Bra dag indeed. Planerade lite med Alice också inför hennes kommade vistelse hemma hos moi!
Det kommer bli wunderbart och fantabulöst på samma gång.
Jag kom nyss på att jag får besök ifrån Bollnäs på torsdag också. Så jag tycker att min förkylning kan sticka iväg och störa någon annan istället. Nä, nu jävlar ska jag ta på mig mina snyggaste byxor och promenera iväg HELA 50 METER och köpa glass. Ack och ve, jag undrar om jag kommer klara detta.
Ajöken Adjö!
Detta är förövrigt en bild på mig och Rob som då lille Rob har gjort!
Den gjorde min dag lite sådär mitt bland menssmärtorna och hostan!
Tack Robelajnen för att du finns, snart ses vi igen din korv! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt bleka tänderna själv