Nämen titta, man har ju börjat blogga igen.

Jag börjar inlägget med en BRA bild på mina tatueringar... Vet inte hur många kassa cam-bilder och mobilkamerabilder jag har langat på dessa fiskar. Men nu kommer det faktiskt en redig bild.
Hurra osv!
Langar även två bilder på när jag "våldgästade" finaste Marijela för inte allt för länge sen.
Jordgubbar, melon och kaffe. Samt konversationer om allt och inget med en av de finaste personerna jag känner. Seriöst, Marijela, så glad att du är min vän! (bilderna är tagna av Marijela och jag snodde de helt enkelt ifrån hennes awsome blogg!)
Var med fina Tomas igår också. Eller ja, eftersom det tekniskt sett är tisdag nu så får jag väl säga i förrgår.
Han tog en lagom mysig bild på mig och världens bästaste hund Chippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt bleka tänderna själv