PEPPELIPEPP!!

Jag är äckligt peppad på livet just nu.
Skiva på onsdag, finbesök ifrån Bollnäs på torsdag, födelsedag och utgång på lördag och sen får man finbesök IGEN ifrån Bollnäs. Studenten den 31 maj, UppCon, P&L, Pride, Bosnien...  OCH SÅ VIDARE!
Det här året började verligen SÄMST för min del, tre personer när till mig dog inom loppet av två månader, skolan sket sig ganska hårt osv osv.
Men nu är allt UNDERBART! Stressen i skolan gör mig inget direkt längre, visst är jag stressad, men som den svenska bjrönstammen sjunger: Allting kommer bli bra tillslut, du ska se att allting ordnar sig!


Har även startat en ny blogg med finaste Röckner/Mattan.
Kolla in den HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt bleka tänderna själv