Saftkalas på en fredag ♥

Nu har jag städat som ett mongoooooo i flera timmar.
Liza var förbi en sväng och klippte mig den schöningen!
Så nu sitter jag och dricker saft och äter mini-oreos.
Tummen upp på det faktiskt. Ett helt okej avslut på en dag som började riktigt jävla illa. Är fortfarande flyförbannad. Men jag orkar inte bry mig, för imorgon fyller jag år och även fast jag har medelålderskris så mår jag bra.
För i morgon är det MIN dag, ja och pappas också eftersom vi delar födelsedag.
Tänkte ta och se på någon film jag inte sett än också. Så jag har något att tippsa om, annars så lär det väl bli ett litet Dead like me maraton, eller kanske Drawn Together, only time will tell!

Vill också säga att Steffi är finast i världen och jag tycker jättejättejätte mycket om henne!
Hon är en av mina bästa vänner, så det så!
PUSS OCH KRAM PÅ DIG GUMMAN OCH DU ÄR KUNG SOM FIXADE SKIVAn SOM VAR AWSOME SOM FAN!

Ajöken Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt bleka tänderna själv