Skrillex - Nalen - 7 maj

Alltså jag vet inte ens vart jag ska börja.
Det var bra.
Så SJUKT JÄVLA ÄCKLIGT BRA!

Nu har jag jordens lock för öronen, känns som att mitt huvud är en bubbla, jag har ont i varenda millimeter av kroppen, blåmärken i stort sätt överallt (smurf javisst!)
Gårdagen (och en timme idag) kan ha varit något av det bästa jag varit med om i mitt liv.
Jag vill tacka de högre makterna för att ha skapat Röckner, som gav mig världens bästa födelsedagspresent NÅGONSIN! Seriöst. TACK!
Nu ska jag duscha av mig svett ifrån mig och 300 andra okända människor. Röka, dricka kaffe och självdö lite.
Hoppas alla hade en MINST lika trevlig lördag som jag!
Skrillex, The man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt bleka tänderna själv